چشم انداز ، ماموریت  و استراتژی های شرکت

چشم انداز :

شرکتی معتبر ، پیشتاز ، انعطاف پذیر ، سود آور و همسو در ارائه خدمات عمومی ، تامین کالا ، اجرای پروژه های صنعت ساخت و ساز به تمامی صنایع

ماموریت :

  • انجام عملیات اجرایی مربوط به قراردادهایی که بین شرکت های ایرانی وخارجی با شرکت جهت ارائه خدمات و تامین کالا ، قطعات ، تجهیزات ، ماشین آلات و مواد اولیه منعقد می گردد .
  • ایجاد ، توسعه دانش فنی و تکنولوژی اجرا و ارائه خدمات حمل و نقل ، نگهداری و خدمات فضای سبز ، حمل و نقل  مواد اولیه و محصولات ، ایاب و ذهاب کارکنان  ، تربیت بدنی ، خدمات آبدارخانه ای و آشپزخانه ، و نظافت اداری و صنعتی  ……
  • مدیریت و اجرای پروژه ها ی احداث ، تعمیر و نگهداری ساختمان و سازه ، تاسیسات مکانیکی و برقی مورد نیاز شرکت ها
  • ایجاد ، توسعه دانش فنی طراحی ، برنامه ریزی ، اجرا ، نظارت و کنترل ، پایش و اندازه گیری و ارزشیابی و  تکنولوژی اجرا و ارائه خدمات آموزش و توسعه منایع انسانی در صنایع کشور
  • ارائه خدمات مشاره ای ، تحقیقات کاربردی و توسعه ایی منابع انسانی در زمینه انجام خدمات عملیات تامین ، نگه داری و آموزش و توسعه منابع انسانی کارآمد و با انگیزه
  • انتقال دانش فنی ، آموزش عملی حین کار جهت راه اندازی ، بهره برداری از طریق ارائه توصیه ها و راهنمایی و انتقال تجربه و نظارت فنی و مهندسی  برکارکنان کارفرما یان ( مشتریان ) درحین کار در مراحل اجرای عملیات راه اندازی و بهره برداری فرایندهای صنعت تولید آهن و فولاد و تاسیسات جانبی آن
  • انجام و توسعه دانش و مهارت های طراحی ، برنامه ریزی  و تکنولوژی انجام  خدمات عملیات تولید ، تعمیر و نگهداری مورد نیاز صنایع
  • همکاری با شرکتهای فنی و مهندسی و مشاور ایرانی برای انجام کار در و سایر کشور های ثالث .
  • انجام عملیات خدمات تأمین ( خرید ) بهینه ( کمی و کیفی ) کالاها ( مواد اولیه ، قطعات ، تجهیزات ماشین آلات ) و خدمات مورد نیاز از شناسایی تأمین کنندگان بالقوه تا تحویل کالا و خدمات به متقاضیان
  • انجام مدیریت پروژه ها با بهره گیری از دانش روز مدیریت پروژه و تاکید بر تجارب آموخته شده در پروژه های گذشته با ایجاد متناسب ترین متدلوژی مدیریت پروژه و توسعه ابزارها و الگوهای لازم مدیریت پروژه در سازمان در جهت مدیریت بهینه و بهبود عملکرد پروژه ها در زمینه های مختلفی چون محدوده ، کیفیت ، هزینه ، زمان و رضایت مشتریان
  • استاندارد سازی ؛ مطالعه ، طراحی و تدوین وتوسعه و پیاده سازی  فرآیندها  (Process) زیرفرآیندها ، فعالیت ها ، خط مشی ها ، روش های اجرایی ( گردش کارها )  و دستور العمل های  اجرایی  مکتوب ، فرم ها و استاندارد  سازی سیستم های عملیاتی اداری کار و فنی  و برای واحد های بهره برداری و ستادی ( منابع انسانی ، خرید ، فروش و بازاریابی ، مالی و اقتصادی و … )
  • توسعه سهم بازار در هر بخش همراه با افزایش امکان رقابت پذیری از طریق کاهش قیمت تمام شده ، بهبود بهره وری و کیفیت و ایجاد قابلیت ها و پناسیل های مناسب در بخش خدمات
  • – انجام سایر فعالیت های قانونی ، حقوقی ، مشاوره ای و نظارتی ، بازاریابی  … مورد نیازدر جهت تسریع و تسهیل فعالیت های شرکت

استراتژی :

  • ارتقاء قابلیت رقابتی شرکت در مناقصات داخلی
  • ارتقاء توانائی ها و قابلیت های مدیریت در شرکت
  • بهبود منابع انسانی شرکت در راستای نیازها
  • همکاری در ایجاد فن آوری و امکانات فنی و مهندسی احداث ، تعمیر و نگهداری ساختمان و سازه ، تاسیسات مکانیکی و برقی مورد نیاز برای توسعه صنایع کشور
  • ارتقاء دانش فنی و مهندسی و مدیریت اجرای پروژه ها در شرکت مطابق با نیاز ها