logo

سومین جلسه کمیته راهبری شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد برگزار شد

title
سومین جلسه کمیته راهبری شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد با حضور مدیرعامل، مدیران و روسا واحد ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در ابتدای جلسه، گزارش عملکرد مالی پروژه‌ها و همچنین گزارش عملکرد سالیانه واحد روابط‌عمومی توسط مدیران مربوطه ارائه شد. در این گزارش‌ها، وضعیت جاری پروژه‌ها، چالش‌ها، نقاط قوت و اقدامات انجام‌شده مورد بررسی قرار گرفت. همچنین رئیس واحد روابط‌عمومی، آقای نعیم حسینی، گزارشی از برنامه‌های جاری و اقدامات آینده این واحد ارائه کرد.
در ادامه، مصوبات جلسات پیشین کمیته راهبری مرور و مورد بررسی قرار گرفت تا میزان تحقق و پیگیری تصمیمات قبلی مورد ارزیابی قرار گیرد.
به مناسبت روز روابط‌عمومی، از زحمات و تلاش های صورت گرفته واحد روابط‌عمومی شرکت، تقدیر شد. مدیرعامل شرکت ضمن تبریک این روز، از تمامی مدیران خواست تا در مستندسازی شرایط و میزان پیشرفت پروژه‌ها همکاری بیشتری با واحد روابط‌عمومی داشته باشند. وی با اشاره به نقش حیاتی این واحد، اظهار کرد: «روابط‌عمومی در شرایط سخت یار و یاور ماست. این واحد آینه دو سویه سازمان است و لازم است همه مدیران همچون گذشته همراهی مناسب را با آن داشته باشند.»
وی همچنین بر ضرورت تقویت این حوزه با بهره‌گیری از ابزارهای نوین همچون بکارگیری از ظرفیت های هوش مصنوعی در طراحی پوسترهای حرفه‌ای و تبلیغات هدفمند تأکید کرد و افزود: «تقویت ارتباطات با سایر سازمان‌ها، تولید محتواهای خاص و روایت‌محور از شرایط پروژه‌ها و فعالیت های شرکت و ورود به فضاهای رسانه ایی و تبلیغاتی در سطح استان و همچنین ارتباط مستمر با کارکنان جهت انتقال صحیح فضای درونی شرکت به مدیران ارشد، از جمله اقدامات ضروری در مسیر ارتقای فعالیت‌های روابط‌عمومی است.»
وی همچنین بر ضرورت تقویت این حوزه با بهره‌گیری از ابزارهای نوین همچون بکارگیری از ظرفیت های هوش مصنوعی در طراحی پوسترهای حرفه‌ای و تبلیغات هدفمند تأکید کرد و افزود: «تقویت ارتباطات با سایر سازمان‌ها، تولید محتواهای خاص و روایت‌محور از شرایط پروژه‌ها و فعالیت های شرکت و ورود به فضاهای رسانه ایی و تبلیغاتی در سطح استان و همچنین ارتباط مستمر با کارکنان جهت انتقال صحیح فضای درونی شرکت به مدیران ارشد، از جمله اقدامات ضروری در مسیر ارتقای فعالیت‌های روابط‌عمومی است.»
وی تصریح کرد: «به‌جز در موارد خاص و با اخذ مجوز، از حضور غیرضروری پرسنل خودداری شود. همچنین لازم است با برنامه‌ریزی دقیق و اطلاع‌رسانی مؤثر، سازمان برای عبور از این بحران همانند گذشته آماده باشد. ضروری است شرایط سخت موجود به درستی به ذینفعان درونی و بیرونی سازمان منتقل شود تا آن‌ها نیز به عنوان بخشی از این مجموعه، در جریان واقعیت‌ها قرار گیرند.»

طراحی و پیاده سازی: راد وب